HeaderFoto kampioenen 2017.jpg
 

FAQ - Veelgestelde vragen

Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Afgelastingen  Aantal vragen: 1
 Arbitrage / fluiten  Aantal vragen: 1
 Bardienst  Aantal vragen: 1
 Club tenue  Aantal vragen: 1
 Contributie  Aantal vragen: 2
 Donateur  Aantal vragen: 1
 Keepersuitrusting  Aantal vragen: 1
 Lid worden van De Terriers?  Aantal vragen: 1
 Naam Adres Woonplaats Tel.nummer  Aantal vragen: 3
 Oefenwedstrijd of gebruik clubhuis plannen  Aantal vragen: 1
 Omgangsvormen  Aantal vragen: 1
 Opzeggen lidmaatschap  Aantal vragen: 1
 Sponsoring  Aantal vragen: 1
 Trimhockey  Aantal vragen: 1
 Veiligheid  Aantal vragen: 1
 Vrijwilligers  Aantal vragen: 1
 Website / EMMA / LISA  Aantal vragen: 8

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Website / EMMA / LISA
Afkortingen 

BAS - Bar Administratie Systeem

Systeem dat de leden inzicht geeft in het actuele barschema en in de gelegenheid stelt om zichzelf in te plannen in het barschema.


EMMA - Elektronisch Mail MAgazine

Online systeem voor onze leden en vrijwilligers, waarin ze toegang hebben tot hun teamgegevens, persoonlijke instellingen, profielen, voorkeuren etc. Direct gekoppeld met de ledenadministratie


LARS - Leden ARbitrage Systeem

Hiermee worden alle scheidsrechtersplanningen gemaakt en kunnen leden en vrijwilligers die scheidsrechter zijn zich ook zelf indelen voor hun fluitbeurt.


LISA - Leden Informatie Systeem

Online systeem waar alle informatie van-en-voor onze leden wordt beheerd. Toegankelijk voor leden van de organisatie.


 
Hoe verwijder ik commentaar bij mijn profiel? 


Als eigenaar van een profiel kan je commentaar verwijderen door op het rode rondje naast de naam van degene die het commentaar heeft geleverd te klikken.

 
Hoe zet ik een verslag op de site? 

Je kunt alleen een wedstrijdverslag van je team op de site zetten als je verslaggever van je team bent.
Per team zullen er een of meer verslaggevers aangewezen moeten worden. Standaard zullen dit de aanvoerder en de coach zijn. Mocht een team een vaste verslaggever hebben of meer teamleden deze mogelijkheid willen geven, mail dat dan even naar [email protected]. De verslaggevers van een team zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de tekst en kunnen worden aangesproken wanneer de inhoud niet voldoet aan de binnen de verenging geldende omgangsregels.

Als je verslaggever bent kun je verslagen op de volgende manier plaatsen:
Ga naar de site en log in met je lidnummer en wachtwoord. Ga naar teaminformatie, dan onder aan de pagina naar uitslagen. Je ziet dan de datum en wedstrijd waarvan je een verslag wilt maken of wijzigen, klik op INVOER. Nu kun je in dit scherm je verslag invoeren. Als je klaar bent klik je op VERWERKEN en je verslag staat op de website

 
Ik ben trainer/ ik ben coach bij de Terriërs en ik wil graag ook op de website komen, kan dat? 


Ga in het linker menu naar "lid worden", vul het hele aanmeldingsformulier in (ook bankgegevens), en geef aan dat je ‘niet spelend lid’ bent. Dan volgt een bedrag mbt contributie maar dit kun je negeren. Tenslotte, bij de laatste vraag: "wat zou u binnen de vereniging willen doen?”
vermelden: deze aanmelding alléén voor het verkrijgen van lidnummer en wachtwoord, ik ben: coach/trainer/ manager/teambegeleider van team M/J …..

Het formulier hoef je dan niet te printen en op te sturen!

 
Ik heb zo een moeilijk wachtwoord gekregen..... 

JA, je kunt zelf je wachtwoord veranderen nadat je met je lidnummer en het door de website gegeven wachtwoord bent ingelogd. Op je persoonlijke scherm klik je in de linkerkolom bij het menu op 'Instellingen'. Daar kun je je wachtwoord wijzigen.
Zorg er voor dat je ook je e-mailadres invult: is want wanneer je je wachtwoord kwijt bent, maar wel je lidnummer weet, kan je snel een nieuw wachtwoord krijgen. Dat wordt dan naar het bij de club bekende e-mailadres (het 1ste) gestuurd.

 
Je eigen profiel op hvdeterriers.nl 

Je eigen profiel is alleen toegankelijk voor jezelf en - als je het openbaar maakt - voor ingelogde leden. Daarvoor moet je eerst je profiel maken/wijzigen. Om je gedownloade foto(´s) openbaar te maken voor andere leden, moet je wel eerst in je tekstprofiel iets neerzetten van ten minste 10 tekens.


Om je foto´s zichtbaar te maken voor andere leden, klik je bij INSTELLINGEN op JA bij vraag 1 en bij vraag 3, maar klik steeds wel op OK, anders wordt de wijziging niet opgeslagen.

 
Veelgestelde vragen EMMA ledenmenu 

PROFIEL. Je ziet hier de gegevens die over jou in het menu staan. Zijn je naam, adres, vaste telefoon of geboortedatum niet juist, dan verzoeken wij je dit door te geven aan onze [email protected]. E-mailadressen en mobiele nummers kunnen zelf gewijzigd worden bij INSTELLINGEN. Bij profiel kan elk lid desgewenst iets over zichzelf kwijt en een foto plaatsen. Het profiel moet ten minste 10 tekens bevatten (alleen een smiley van 2 of 3 tekens is dus niet voldoende).


INSTELLINGEN. Als je het leuk vindt dat andere leden weten hoe je er uit ziet of je wilt wat over je zelf vertellen, dan kun je je profiel openbaar maken voor de ingelogde leden. Dan moet je op Ja klikken en vervolgens op OK bij vraag 1 en 3. Als je 2 op Ja hebt staan, krijg je een e-mail als iemand reageert op je profiel. Maar dan moet je natuurlijk wel je e-mailadres hebben ingevuld.


VERJAARDAG OPENBAAR. Dat kan en wie weet krijg je op je verjaardag felicitaties in je mailbox van clubgenoten!


LOCATOR. een hele handige optie (welke hockeyers wonen bij jou in de buurt?) om in je profiel je postcode openbaar te maken wanneerje wilt poolen of hulp nodig hebt bij het teamrijden.


E-MAILADRESSEN. Wil je dat de informatie die per mail aan jou gestuurd wordt naar meer dan twee e-mailadressen verstuurd wordt, dan kan dat. Dat gaat als volgt: Bij optie 1 zet je het e-mailadres waar het meeste gebruik van wordt gemaakt. Bij optie 2 kunnen meerdere e-mail-adressen worden ingetypt met een ";"tussen de mailadressen.
De verzender kan echter kiezen de mail alleen naar het eerste e-mail adres te sturen, dus niet alle berichten komen op het tweede adres.
Dit tweede e-mailadres is in principe voor de ouders, zodat zij op de hoogte zijn als ze ingedeeld worden voor een rijbeurt of een bardienst.


MOBIEL NUMMER. Het is handig als het nodig is dat je snel bereikt kan worden. Dat kan door je mobiele nummer op te geven. Je kan dan altijd overal snel bereikt worden, bv bij afgelastingen. Je bent dan ook bereikbaar via SMS.
We bevelen dan ook sterk aan je mobiele nummer op te geven en goed bij te houden.


SCHEIDSRECHTERS. Dit item is alleen zichtbaar als je scheidsrechter bent. Het is een overizcht van alle scheidsrechters, met telefoonnummers, mobiele nummers en e-mailadressen, zodat je makkelijk onderling kunt ruilen. Ook staan de voorkeuren (zaterdagmorgen/zaterdagmiddag/zondag) aangegeven. Wil je jouw voorkeuren laten wijzigen, stuur dan een e-mail naar [email protected] met daarin je nieuwe voorkeuren.


HOCKEY. Onder dit menu vallen alle relevante zaken, die met hockeyen te maken hebben: je teampagina, trainingsschema, wedstrijdschema's, competitiestanden- en verslagen, routes naar andere clubs.


NIEUWS. Hier staat het actuele clubnieuws, met name bedoeld voor informatie voor de verschillende categorieen. Zowel de site, als het systeem is bedoeld om wederzijds te kunnen informeren en sneller te communiceren.
 
Wachtwoord vergeten / kwijt?  

Wanneer je bij wachtwoord een verkeerd wachtwoord intypt, komt een mededeling.

Kijk -voordat je een e-mail naar ons stuurt- goed of je de juiste tekens hebt ingevuld (hoofdletters of kleine letters.) Het kan ook zijn dat je een 0(nul) in plaats van een O (de letter) hebt getypt. Ook wordt vaak de I (hoofdletter zoals bij Informatie) en de l (kleine letter l zoals in locatie) en de 1 (het cijfer) in het wachtwoord door elkaar gehaald: let hier svp op.

Lukt het na 2x nog niet, volg dan de instructie en vervolgens wordt naar het 1ste e-mailadres dat de club van je heeft, binnen een minuut je wachtwoord toegestuurd. Heeft de club nog geen e-mailadres, stuur dan een mail naar [email protected] met je e-mailadressen je lidnummer. Deze mail moet handmatig worden verwerkt, dus dat duurt langer.

Het is wel heel handig als je, eenmaal ingelogd, meteen je e-mailadres bij je instellingen in het systeem controleert en eventueel verbetert/toevoegt!


 

Onze Sponsoren